keskiviikko 14. tammikuuta 2009

Jotain muuta

Ihanan halin jälkeen märmä: yövuorot! Ei ole tehty mua varten tässä jamassa. Kroppa meinaa sanoa ittsensä irti just eikä heti :0/ eipä tunnu olevan reilua. Täytynee jutella oh:n kanssa asiasta ja toivoa, ettei öitä enää olisi.

Mulla i muuten ole öitä mitään vastaan. EN vaan voi niitä tehdä 2 enempää peräjälkeen, koska en saa nukuttua siinä välissä. Tuolla en tunne pärjääväni. Ihan pihalla olin nyt tämän ekan yön. ja kaikenlisäksi kroppa ei näköjään yöstä pitänyt tässä jamassa. Särkyjä joka puolella ja pahaolo kaiken aikaa. Nyt vielä pahempi.

>:0(

2 kommenttia:

Kutri kirjoitti...

Hui! Ilman muuta keskustelet siitä että oisko mahdollista jättää yövuorot pois. Ite muistan miten järkyttävästi pahoinvointi yltyi just väsymyksestä! (Oon tukka pystyssä silkasta yövuoroajatuksesta!)

Tatsi kirjoitti...

Juuh, mä tein kanssa raskausaikoinani vielä kolmivuorotyötä eikä tod ollu yöt mitään lystiä. Toivottavasti saatte sovittua homman sujuvasti.