tiistai 10. helmikuuta 2009

Huh hah hei...

Ja rommia pullo! Ei mar. Oli mulla peräti VIIIISI vapaapäivää peräkkäin... nyt parit illat ja parit aamut ja taas viikonloppu vapaata!!!!!!! <3

Edittiä: ja paskat mulla mitään vapaata oo. Vuorot muuttu, kun porukkaa ei oo ja ketään ulkopuolista ei saa palkata! siinä meni mun vapaat :((((((

Tosin se kostautuu sitten myöhemmin, tiedän, että seuraavat 3-4 viikonloppua olenkin töissä.... Uusi työvuorolista pitäisi ilmaantua tänään tai huomenna. (kauhulla odotellen)

On vähän jääny päivittelykin, mutta toisaalta en ole mitään saanu aikaiseksikaan! Huusholli on myrskyn jäljiltä ja kamat pisin paikkoja. Kaikkea PITÄISI tehdä. Odotelleen sitä aikaa, kun energiaa riittää vaikka mihin. Missäköhän se viipyy? Unettaa vaan niin kovin. En varmaan muuta tekis kuin olisin petissä. Onneksi eilen oli niin ihana ilma, että kävin lenkillä! Sai vähän uutta puhtia ja hymyäkin :) Tosin se taitaa haihtua tänään..........

No kävin minä kattelemassa hääpukuja! Ja torstaina olen menossa katselemaan lisää niitä, josko löytyisi jokin halvempi..... Heh, mulla kun on nyt paljon vaatimuksia puvulle ;) ja mistä sitä tietää, minkä kokoinen on sitten syyskuussa!!!

Ei kommentteja: