tiistai 21. huhtikuuta 2009

päivät menee...

Eteenpäin yksi kerrallaan. Ei sen kummempia. Hoitajan kanssa puhusin pitkään ja "hartaasti" Totesi, että masennukselta oireet tuntuvat. Seuraavalla kerralla tehdään BDI-testi... Nyt pitäisi kerätä itsensä ja käväistä töissä hakemassa seuraavat vuorot ja viedä sinne lipui ja lapui. Noh tulevan jatkon päättänee lääkäri ensiviikolla... katsotaan millaiseksi tämä olo ja vointi tästä menee. En ollutkaan koskaan ajatellut, miten helpottavaa, kun puhuu ventovieraan kanssa. Varsinkin, jos tämä on ammattilainen. (itsehän olen ajatellut, ettei minun pidä hakea apua/ masentua, kun itse olen sairaanhoitaja......)

Vaikka tänään olen ollut hyvin väsynyt, niin olen myös jotakin pientä touhuillut. Käväisin aamupäivällä kamuilla ja oli oikein mukavaa! :) Sitten vietinkin loppupäivän omalla pihalla haravoiden ja miettien/ haaveillen ihanasta pihasta. *huokaus* kaikkea ihanaa olisi kiva laittaa, mutta sen olen tässä vuosien aikana todennu, ettei se kannata... aina joku asia menee pieleen tai on kuitenkin väärässä paikassa. Hyvässä lykyssä jonkun tiellä :/ (ja noi saat***n autoromut HALUAN POIS JO!!!!)

Ehtoolla käväisin myös saunassa. Miten voi niinkin pieni asia tuntua hyvältä, kuin sauna!? Tosin nyt on aikaste sippi... Niin joo, Kelalta tuli lappu, parin viikon päästä pitisi tulla se äippäpaketti, jänskättää, kumpi tulee, uusi vai vanha. Ihan sama toisaalta. Aika kauan siihen kuitenkin meni ja menee vielä..... mutta en valita...

1 kommentti:

Ansku kirjoitti...

Kiva kuulla että olosi on parempi. Älä mieti ikäviä...ja laita pihaan jotain kaunista katseltavaa omaksi iloksesi, vaikkapa johonkin siirrettäviin ruukkuihin :D Käypäs katsomassa koiravauvaa mun blogissa, sitä kääpiösnautseria..on väähn eri kokoinen kuin Arttu :D