tiistai 26. tammikuuta 2010

Pika päivitys

tai jotain..

Juu hei vaan kaikille. Elossa ollaan vielä, eikä blogitouhua olla unohdettu kokonaan ;) on vaan kamala kiire (?????)kokoajan jonnekkin tai joku asia on hoidettava.... tai jotain.

Noh, kuviakin olen ottanu valmiista töistä tms. mutta jospa ne löytäisi jostain.. :/ mä varmaankin hukkaan ittenikin kohta, kun unohtelen asioita ja mukana kauhia kiirus kokoajan.

Mutta Lassin kuulumisia: Sälli on muhkeat 70cm ja painaa 7.5kg! (no, tarkka mitta oli 69.9cm, mutta ihan sama..) :) kovaa vauhtia kasvaa ja kehittyy. Noita kehitysjuttuja tulee aina sillälailla sykäyksittäin; välillä opitaan monta juttua kerralla ja välillä ei mitään tapahdu. Nyt mennään ympäri ja ympyrää. Kova hiunku olisi jo eteenpäin, mutta vielä ihan ei pääse ja se tietää jatkuvaa kitinää ja kiukkua ;) konttausasennossa ollaan usein myös, mutta nopeasti lysähdetään vattalleen lattialle.

jaapa, kaipa täytyy mennä taas alakertaan jatkamaan ainaista "siivousta" nyt on menossa poisheittosiivous.. tai jotain sinnepäin.. :)

Ihanaa alkanutta vuotta kaikille! (noh, eipä tätä varmaan enää kukaan lue..)

3 kommenttia:

Kaisa kirjoitti...

Luenpas! :D Kun olet mulla Google Readerissa niin heti näen kun päivität... Iloista vuodenjatkoa!

Ansku kirjoitti...

JA mää kans :D luen...kiva kuulla välillä miten poitsun kanssa menee.
Mukavaa loppuviikkoa teille

pirkko kirjoitti...

Moi!

Tännepä eksyin ja tulen varmasti toistekin! Sulla on kivoja kässyjä ja mä oon myös kissaihminen.